חיפוש מתקדם
חפש
  אימון כדורגל
  אימון כדורסל


משחקון לשיפור קבלת הכדור

משחקון לשיפור קבלת הכדור הנעת הכדור, וקבלת החלטות עם הכדור


מאת : מוטי פוזיילוף

מטרת התרגיל : שיפור קבלת הכדור והנעת הכדור של הקבוצה .




מהלך התרגיל : מחלקים את הקבוצה לשתי קבוצות בנות 4 שחקנים ושחקן נוסף שהוא ג'וקר . מסדרים מסביב לשטח המגרש 8 שערים , 4 שערים בצבע אדום 4 שערים בצבע צהוב . ממקמים באמצע המגרש שחקן אחד מכל קבוצה ואת שאר השחקנים ממקמים בתוך השערים [שחקן אדום יעמוד בשער אדום ושחקן צהוב יעמוד בשער צהוב , הג'וקר יכול לעמוד בכל אחד מן השערים] .
תחילת המשחק המאמן זורק כדור לשני השחקנים שבמאמצע מטרת השחקנים היא למסור את הכדור לאחד מהחברים שלהם לקבוצה וע'י כך הם יוכלו להכנס פנימה .
לדוגמא התחלנו את המשחק ושחקן צהוב זכה בכדור והצליח למסור פס לשחקן צהוב אז נוצר מצב באמצע שיש שני שחקנים צהובים על אחד אדום , ועד שהאדום לא ירוויח את הכדור וימסור לחברים שלו בקבוצה האדומה הוא יישאר בנחיתות מספרית .
הג'וקר לאחר שהוא נכנס משחק עבור שתי הקבוצות .
לאחר שכל השחקנים של קבוצה מסויימת נכנסו למשחק הקבוצה יכולה להתחיל להבקיע לשערים שלה [הצהובים לשערים הצהובים והאדומים לשערים האדומים] .

דגשים והנחיות :
 
1.זהו משחקון מאוד אינטסיבי לכן יש להגביל אותו בסטים של 2-3 דקות לסט .
2. ניתן לעלות את רמת הקושי של המשחקון ע'י כך שאם קבוצה הבקיעה גול לקבוצה השנייה חוזר שחקן לעמוד בשער [וכך הקבוצה נענשת ומה שמגביר את האינטסיביות של המשחק כי כמעט תמיד הקבוצה עם הכדור תהייה ביתרון מספרי משמעותי] .







Copyright © Imonim.co.il All rights reserved youth soccer drills בניית אתרים