חיפוש מתקדם
חפש
  אימון כדורגל
  אימון כדורסל


מאמן ואקדמאי – זה אפשרי

מסלול ייחודי באוניברסיטת חיפה מציע ללומדים הדרכה ואימון במקצועות הספורט השונים ולבעלי תעודת הדרכה ואימון בשילוב עם תואר אקדמאי .



ההשכלה הגבוהה תופסת תאוצה בשנים האחרונות. הרצון של אנשים להעצים את הידע ואת רמת ההתמקצעות שלהם על מנת להשתלב בצורה מוצלחת בשוק העבודה, הם הגורמים המרכזיים לכך. בעוד שרבים מאיתנו למדו או שלומדים לימודי תואר שבהם ישנם לא מקט קורסים ותחומים שאליהם הם אינם מתחברים, מערך אשכול באוניברסיטת חיפה משיקים פתרון יעיל ומעשי לאלו שרוצים לשלב בין עניין לבין חיבור אישי. המדובר במסלול לימודי תואר רב תחומי, המשלב מקבץ ספורט מורחב של 42-48 נקודות זכות. הלימודים מיועדים לכאלו הרואים את עתידם בהדרכה ובאימון במקצועות הספורט השונים – כאלה שלומדים מקצועות הדרכה ואימון, וכאלה שכבר מחזיקים בתעודות מדריך או מאמן.
לימודי התואר משלבים בתוכם תחומים מגוונים, המסייעים ללומדים להעשיר את הידע המקצועי שלהם – דבר שללא ספק יוסיף להם לא מעט נקודות בשוק העבודה. במקבץ הספורט המורחב התחומים המרכזיים הנלמדים הם: מקבץ ניהול משאבי אנוש, מקבץ לימודי מדעי הרחוב – ישראל כמדינה וחברה, ספורט – ספורט ומגדר, מבוא לספורט בעידן המודרני, פסיכולוגיה של הספורט, ספורט פוליטיקה ולאומיות, הקשר בין תזונה לספורט, ספורט רפואה ומה שביניהם, חינוך ספורט, ספורט ועולם הסמים, ניהול מרכזי ספורט והפעלת תכניות פנאי, סוציו פסיכולוגיה ועוד.
הגמישות שבמסלולי הלימודים היא עוד יתרון גדול, המסייע לשלב בצורה אידיאלית עבודה ולימודים. המדובר באפשרות ללימודי יום אחד מלא באמצע שבוע [ 8:00-20:00] ובימי שישי בבוקר או לחילופין לימודי אחה'צ פעמיים בשבוע. סיום משוער של התואר – תוך שנתיים וחצי.
תנאי הקבלה: הלימודים מיועדים לכל הגילאים הבוגרים. מעל גיל 30 דרישות הקבלה הן תעודת בגרות מלאה או לימודי מכינה לגילאי 30 פלוס, מתחת לגיל 30 תנאי הקבלה דורשים ציון פסיכומטרי של 500 ומעלה.
ד'ר רות עמר, ראש מערך אשכול באוניברסיטת חיפה, מרחיבה על הקורסים: 'לימודי התואר הרב תחומי מקנים ללומדים אפשרויות רבות, שיסייעו להם בהווה ובעתיד למקסם את יכולותיהם ואת מעמדם בעולם הספורט. הלימודים זוכים לתגובות חיוביות מכל ענפי הספורט, הדוגמא הטובה ביותר היא אריה אלטר – יו'ר ארגון מאמני הכדורגל. בלימודים ירצו מרצים מהשורה הראשונה, הלימודים מאפשרים לשלב בין כל העולמות – עיסוק ספורטיבי, עבודה ולימודים.

לפרטים נוספים :
מערך אשכול:8288523 04
בדוא'ל: eskhol@univ.haifa.ac.il







Copyright © Imonim.co.il All rights reserved youth soccer drills בניית אתרים