חיפוש מתקדם
חפש
  אימון כדורגל
  אימון כדורסל



חולם לשחק עם הקבוצה שלך נגד המועדונים הטובים בעולם ?

מונדיאל איכותי בהשתתפות בכירי המועדונים בעולם כמו : ברצלונה , ריאל מדריד , מנצ'סטר יונייטד, ועוד כנס לכאן.


מונדיאל הנערים בברצלונה ובשמו המקורי טורניר ה  world cup micfootball  יוצא לדרך לשנה נוספת לטורניר שכבר קיים 15 שנים. מדובר באחד הטורנירים היוקרתיים בעולם הכדורגל לילדים , נערים ונוער.

לטורניר מגיעות קבוצות ונבחרות מכל העולם והמועדונים המובילים כמו ברצלונה , ריאל מדריד , מנצ'סטר יונייטד , צ'לסי , פאריס סן ז'רמן ועוד וכולל נבחרות כמו ברזיל , מקסיקו ועוד שמגיעות מידי שנה להשתתף בקטגוריית הנוער והנערים ב'. גאוות הטורניר היא כמות השחקנים הגדולה שעברה בטורניר עם השנים והיום מככבים בליגות השונות באירופה והדוגמא הטובה ביותר היא כל הקבוצה של בארסה כולל מסי , צ'בי , אינייסטה , פיקה ועוד ששיחקו בטורניר כמה שנים והשם של הטורניר מאוד מכובד בעולם וסקאוטים רבים מכל העולם מגיעים לראות בטורניר את הכוכבים הבאים והחוויה באותה תקופה היא עצומה לא רק להיות שם אלא בטח ובעיקר להשתתף בטורניר שכזה.
123

ישנם קטגוריות של גילאים וניתן להירשם לטורניר משנתונים 2003 ועד לגיל נוער. לכל קבוצה ישנם 4 משחקים במינימום בטורניר – חילופים חופשי בכל המשחקים.
חברת מזור תיירות וספורט היא הנציגה של הטורניר בישראל והיא מלווה את הקבוצות לפני ובמהלך הנסיעה עם צוות שיעזור לקבוצות במהלך הטורניר.
הנסיעה לטורניר מתקיימת ב31/3-5/4 כשהחבילה לקבוצה כוללת הכל – טיסה + מלון 4 כוכבים על בסיס פנסיון מלא + העברות + טיול מקיף בברצלונה כולל סיור מורחב באיצטדיון הקאמפ נואו והמוזיאון + השתתפות בטורניר כולל אוטובוסים צמודים לכל משחקי הטורניר.
המחיר לשחקן – 1200 יורו
המחיר כולל 2 אנשי צוות ללא תשלום לקבוצה של 25 נוסעים [שחקנים ומלווים]
קבוצות רבות מכל הארץ [מכבי ת'א , מכבי חיפה , בית'ר ירושלים ועוד] כבר היו איתנו בטורניר בשנים האחרונות והביקוש לטורניר הוא גדול מאוד ומספר הטיסות לתקופה זו בעייתי מאוד להשגה בגלל הפסח כך שמספר המקומות מוגבל ובמידה ותרצו להירשם ולהגיע השנה לטורניר תצטרכו להזדרז.
לפרטים ושאלות נוספות:
יאיר מזור 050-7213309






Copyright © Imonim.co.il All rights reserved youth soccer drills בניית אתרים