חיפוש מתקדם
חפש
  אימון כדורגל
  אימון כדורסל


כנס שלום הילד מתקרב - כל הסיבות להגיע

הקיץ כבר החל ואנחנו משלימים את ההכנות האחרונות לנקודת הרתיחה שלו - הכנס השני לשלום הילד בספורט, שיתקיים ביום שישי, ה-31 באוגוסט במרכז פרס לשלום.


מהן מטרות הכנס:

בשנים האחרונות אנו עדים להידרדרות מקומה של ישראל בדירוגי הספורט הבינלאומיים. זה לא במקרה. מאז תחילת שנות האלפיים החלו באירופה במודלים חדשים של הכשרת ילדים ונוער. הכשרה המדגישה עבודה לטווח ארוך, סבלנות וגיבוש אופי הספורטאי. לפירוט נוסף על ההתקדמות של מחלקות נוער באירופה, אתם מוזמנים לצפות בראיון הזה, מתוך אולפן ליגת האלופות. ישראל לא רק נשארה מאחור, אלא מצבה אף התדרדר. יעידו על כך אירועי האלימות בכדורגל בשנה האחרונה.

כנס שלום הילד בספורט מבקש לשנות את נקודת המבט. בכנס נציע מידע וכלים פרקטיים שייקלו על כולנו לשנות את הספורט בישראל, ולהפוך אותו בטוח, סובלני ומקצועני הרבה יותר. 

בנוסף לכך, נקדיש מושבים והרצאות כדי להראות כיצד הספורט יכול לשמש ככלי להעצמה וחיזוק ילדים, גם כאלה שאינם ספורטאים מקצוענים. שחקנים טובים הם גם ילדים טובים, וילדים טובים יהיו בעתיד אזרחים טובים.



למי מיועד הכנס?

הכנס מיועד למאמנים ומנהלים במחלקות ילדים ונוער, המעוניינים להתמקצע ולהרחיב את נקודת המבט. הכנס מיועד להורים של ספורטאים - מקצוענים או לא - המעוניינים ללמוד כיצד ניתן להשתמש בספורט כדי להפוך את הילדים שלהם לבריאים יותר בכל המובנים. הכנס מיועד לאנשי חינוך ותרבות, המבינים את כוחו של הספורט לחולל שינוי אצל אוכלוסיות מוחלשות, ופונה למחנכים, מורים לחינוך גופני, ולכל מי שילדים וספורט קרובים ללבו.



האם ניתן לעשות שינוי בכנס חד- שנתי?

כפי שאי-אפשר לעשות שלום ביום אחד, אי אפשר להביא לשינוי בכנס אחד. עם זאת, הכנס של השנה שעברה הצליח להביא לשינוי ברמת התודעה והאכפתיות. מאז הכנס, התארגנו כנסים נוספים בכל הארץ, מידע רב יותר של פסיכולוגים, דיאטנים, רופאים ואנשי חינוך הגיע אל מחלקות הנוער, וסוגיות של הכשרות מאמנים עלו על סדר היום. הכנס לבד לא יביא שינוי, אבל המשתתפים בכנס הופכים לשגרירים של מקצוענות במחלקות הילדים והנוער, בעמותות החברתיות ובבתים הפרטים. 

אנחנו מאמינים ששינוי הספורט הוא האחריות של כל אחד מאיתנו, ושכל פרט יכול להביא שינוי. באנגליה ובארצות הברית פועלים כבר עשרות שנים על פי 'מודל החלונות השבורים', הטוען כי כדי להביא לשינוי, עלינו לדאוג לתקן את החלונות בקהילה שלנו [לקריאה נוספת לחצו כאן]. כנס שלום הילד מכשיר את הקרקע, ממנו יצמחו פרחי השינוי.



מי המרצים בכנס?

המרצים בכנס מגיעים מטווח רחב מאוד של תחומי דעת וניסיון, בין היתר יתארחו:

שחקן הכדורסל דורון שפר ידבר על ספורט ככלי לחינוך ולדרך ארץ.

חברת הגישור 'גבים' תעביר סדנה בנושא לחץ המופעל על ילדים במחלקות הנוער

רופא, דיאטנית ופסיכולוג ידונו על היבטים של בריאות הילד

העיתונאי אורי קופר, לשעבר סקאוט, ידון עם הורים של שחקנים בוגרים, בתהליך הכשרת הילד במחלקות הנוער

עמותת מפעלות חינוך וחברה ומרכז פרס לשלום יעבירו פעילות בנושא ספורט ככלי לקירוב בין מגזרים בישראל

עומר בנוביץ' ינחה פאנל בנושא 'השופט בן יונה', שמטרתו חיזוק הקשר בין הילד למאמן. במושב תתארח שופטת הכדורגל לילך אסולין.

פאנל 'שונות אבל שוות' ידון בהיבטים של ספורט ילדות ונשים

אופיר פלדי, טייס במיל', וד'ר שלומית גיא ידברו על הדמיון בין מחלקות ילדים באירופה לקורס טייס בישראל, ויעניקו כלים פרקטיים להתמקצעות.

ועוד.



לתוכנית המלאה של הכנס ניתן ללחוץ על הקישור הזה.






Copyright © Imonim.co.il All rights reserved youth soccer drills בניית אתרים