חיפוש מתקדם
חפש
  אימון כדורגל
  אימון כדורסל


סדנה לאימון מנטאלי למאמנים

“זה לא מה שאתה אומר להם שמשנה, אלא מה שהם בוחרים לשמוע” [רד אאורבך, מאמן העבר האגדי של קבוצת הכדורסל בוסטון סלטיקס].

אלו המעורבים בספורט תחרותי מודעים לכך שטכניקה, כושר וטקטיקה אינם מספיקים להשגת תוצאות שיא. ספורטאי בעל עמידות מנטאלית גבוהה הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר להצלחה.
החל מחובבנים ועד לאתלטים מקצוענים, כולם יכולים להשיג תוצאות טובות יותר ובמקביל להפיק הנאה מרובה יותר מפעילות ספורטיבית כתוצאה מהבנת ההיבטים המנטאליים של הספורט.
למאמן תפקיד מרכזי ביותר בהצלחת הספורטאי וללא תקשורת נכונה והבנה הדדית, הספורטאי לא יממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.
כדי להפוך לשחקנים טובים צריך כישרון, אבל מה שצריך בעיקר זה מאמן טוב. תפקיד המאמן מרכזי ביותר עבור השחקן, וההבנה הזו היא אשר מעניקה תחושת סיפוק וגאווה אל מול הישגיו והתפתחותו של השחקן. חלק מהסיפוק המלווה את עבודת המאמן טמון בדרך להצלחה: דרך רצופת קשיים ואתגרים, בעליות ומורדות, במשברים ואכזבות, בסערות רגשיות, בעבודה סיזיפית ומאומצת, בקבלת החלטות תחת לחץ ועוד. מאמן טוב משתמש ברגעים קשים אלו כמנוף לצמיחה וגדילה, הן לעצמו כמאמן והן לשחקניו.
המרכז לפסיכולוגיית ספורט מציע סדנא למאמנים שנועדה לחשוף בפניהם את תחום האימון המנטאלי ולספק להם כלים מקצועיים להבנה טובה יותר של הספורטאים ולהתמודדות אפקטיבית עם אתגרי המאמן. 
הסדנא מיועדת למאמנים מכל ענפי הספורט, אתלטים, אנשי ספורט, עיתונאי ספורט וכל אדם אחר בעל תשוקה לספורט המעוניין להמשיך ולרכוש ידע.
הסדנא תסייע למאמנים להרחיב את ארגז הכלים שיש בידם ותקנה כלים ומיומנויות מנטאליות אשר יעזרו להם להגשים את מטרותיהם המקצועיות.
המרכז לפסיכולוגיית ספורט מפתח מודלים בפסיכולוגיית ספורט ואימון מנטאלי משנת 1992, והתוכנית הספציפית הזו פעולת בשטח בענפים כגון: טניס, כדורסל, כדורגל, שחייה, כדוריד, טניס שולחן, התעמלות, סקווש, שחיה צורנית, אופניים ועוד ענפי ספורט רבים.
הצוות המקצועי של המרכז לפסיכולוגיית ספורט כולל את ד'ר אלן כ'ץ, מנהלת המרכז, ו-15 מאמנים מנטאליים, בוגרי פקולטות לפסיכולוגיה ועבודה סוציאלית, העובדים ברחבי הארץ עם ספורטאים מכל הענפים.

לפרטים נוספים והרשמה הקליקו כאן!




Copyright © Imonim.co.il All rights reserved youth soccer drills בניית אתרים